امام فرمودند اگر من از اسلام جدا شوم، مردم از من رو برخواهند گرداند. شاخص، اسلام است؛ شاخص، اشخاص نيستند؛ اين حرف امام (ره) است. او به ما ياد داد كه راه را تشخيص بدهيم، حركت صحيح را تشخيص بدهيم. 2/8/1389
اين مسئوليت و منصبي كه در نظام اسلامي داريم ، طعمه وسرمايه و كاسبي نيست، اشتباه نشود. مسئوليت در نظام اسلامي باري بر دوش انسان است كه بايد آن را به خاطر هدف و نيتي تحمل كند. دراين راه از خيلي چيزها بايد گذشت نه فقط از شهوات حرام، از شهوات حلال نيز بايد گذشت 23/5/1370 .
مواظب خودتان باشيد. آدمهاى فاسدى كه اسم هايشان را شنيدهايد يا توصيف شان را مى شنويد، اينها از اول كه فاسد نبودند؛ يك وقتيك لقمهى چرب و نرمى، دهن شيرينكنى - دانسته يا ندانسته - كسى توى دهن اينها گذاشته، به كامشان شيرين آمده، بعد لقمه بعدى و لقمهى بعدى را خودشان برداشتهاند و شدهاند فاسد. خيلى مراقب باشيد.9/4/1386
نماينده، بايدها و نبايدهايى دارد. يكى از آنها اين است كه نماينده مجلس، چون نماينده اين ملت عزيز است، بايد عزّت اين ملت را حفظ كند. نبايد در مسافرت به حوزه انتخابى، بهجاى اينكه شما را در حسينيه و خانه فلان شهيد ببينند، خبردار شوند كه به خانه فلان آدمى كه با انقلاب، نظام اسلامى و با اصل اسلام رابطه خوبى ندارد، رفتهايد. اين، حفظ عزّت اسلام نيست.8/3/1374
كسانى كه روى مردم اثر مىگذارند"كسانىكه حرفشان، اقدامشان، عملشان، منششان، نوشتهشان، روى مردم اثر مىگذارد" چند خطر بزرگ آنها تهديدشان مىكند كه بايد بسيار مراقب باشند. يكى خطر خسته شدن است، يكى خطر راحتطلبى است، يكى خطر ميل به سازش است، يكى خطر چسبيدن به منافع نقد است. 14/3/1379
بعضىها حقايقى را ميدانند،اما براى اقدام تصميم نميگيرند؛براى اظهار تصميم نمي گيرند؛ براى ايستادن در موضع حق و دفاع از حق تصميمميگيرند البته اين تصميم نگرفتن هم عللى دارد: گاهى عافيتطلبى است، گاهى تنزهطلبى است، گاهى هواى نفس است، گاهى شهوات است، گاهى ملاحظهى منافع شخصى خوداست، گاهى لجاجت است.
آغاز آشنایی بنده با آیتالله خامنهای به سالهای قبل از انقلاب برمیگردد. یعنی به حدود سیوپنج سال پیش. ماجرا به این صورت بود كه من درس سطحام تمام شده بود و دنبال این بودم كه در رشتههای آخوندی چه رشتهای را دنبال كنم. بروم فقیه و مدرّس و نویسنده بشوم یا یك منبری باشم یا دفتر عقد و ازدواج داشته باشم. خدا به دلم بَرات كرد كه آخوند اطفال بشوم. الگو هم نداشتم. آمدم در كوچههای كاشان، چندتا بچه را دعوت كردم. گفتم بیایید وسط كوچه تا برایتان قصه بگویم. از هفت تا بچه شروع كردیم به قصه گفتن و بعد اصول ساده و ترجمه و تفسیر كه الان 36 سال است كه قطع نشده است.
سناتور مککین در فصل ۲۵ کتاب «سایه عقابها» که در سال ۱۳۸۴ چاپ و منتشر شده، حتی عنوان رنگ جنبش موسوم به «سبز» در سال ۱۳۸۸ را نیز پیشبینی و به نوعی انتخاب کرده است.
به گزارش مشرق در کتاب «سایه عقابها» (طرح سری حمله امریکا به ایران) چاپ ۱۳۸۴، مولف با استناد به منابع اطلاعاتی مختلف برآوردی جامع از احتمال حملهٔ آمریکا به ایران را بررسی کرده است. بر این اساس بیشتر اقدامات نظامی امریکا بر ضد ایران دربارهٔ تداوم برنامههای هستهای بوده است.
اگر مقصودمان از ولایت فقیه در قرآن، آن باشد كه قرآن، در آیه اى از آیات، صریحاً به موضوع ولایت فقیه پرداخته و از آن نامى به میان آورده باشد، بى تردید، پاسخ منفى است و تا كنون هیچ اندیشمند نیز چنین ادّعایى نداشته است و نمى تواند داشته باشد كه در قرآن آیه یا آیاتى به موضوع ولایت فقیه اختصاص یافته است; چنان كه قرآن كریم، صریحاً ولایت امام على(علیه السلام) و دیگر امامان معصوم(علیهم السلام) را عنوان ننموده است و نامى از ایشان در قرآن مشاهده نمى شود. قرآن در مورد بسیارى از احكام و مقرّرات مسلّم مربوط به مسائل عبادى، اقتصادى و سیاسى، با ارائه ى برنامه هاى كلّى، از آنها عبور مى نماید.
به گفته طراحانش عدد 2012 رو نشون میده ، ضمن این که در داخل عدد 2 نام شهر لندن و در داخل عدد 0 نشان المپیک جا داده شده . اما در رابطه با اون قسمت مرکزی که به شکل مربع طراحی شده چیزی نخوندم . البته در یکی از وبلاگها خوندم که احتمالاً طراح خواسته شکل "چشم" رو ترسیم بکنه .
""سلام ،این دو تا عکسی هست که چند وقت پیش از سایت المپیک لندن گرفتم ، این آدمک المپیک خیلی جالبه جدا از اینکه یک چشم هست و خود آدمک نماد دجال هست! روی سرش هم یک نماد وجود داره که میشه نماد روی سرش را دو جور تفسیرش کرد :
۱- اینکه خودش یک چشم هست
۲- اگر دقت کنید مثل یک هرم هست با راس جدا و چشم در وسط هرم
که در دو حالت ماسونی هست .
چند وقت پیش لوگو بازی های المپیک توسط سایت ها بررسی شد ،و کلمه ZION رو در اون براحتی میشد دید ! (تو عکس اولی سمت چپ لوگو المپیک هست که شبیه کلمه صیهون هست ).""