ایران؛ جزیره امید (3)
نوشته شده توسط : داش حسین

 

شرکت های ماسونی - صهیونیستی همچون « کوکاکولا »، « نستله »، « IBM » و ...، توپ و گلوله ی ارتش « اسرائیل (خانه ی نهایی فراماسونری دجال) » را تأمین می نمایند.

لیستی از مهمترین شرکت های « ماسونی - صهیونیستی » دنیا.

گرچه نفوذ « فراماسونری دجال » و یارانش همچون « بهاییان » در اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشورمان به « حد هشدار » و خط قرمز نرسیده است، اما نباید فراموش کرد که « انقلاب اسلامی ایران » یک انقلاب الهی است که با تمام انقلاب های جهان تفاوت دارد و وظیفه ای الهی بر عهده اش گذاشته شده است که باید آن را به نحو عالی به انجام برساند. این انقلاب عزیز از همان روزهای آغازین شکل گیری به رهبری امام خمینی (رحمة الله علیه)، خود را به عنوان برجسته ترین دشمن « فراماسونری دجال » نشان داد و با جدیت به این حرکت ادامه داد که این پشتکار رهبر، مسئولان و ملت عزیز ایران، دامنه ی مبارزه علیه « فراماسونری دجال » را به  مرزها  آنطرف تر  در  « فلسطین »،  « لبنان »،  « بحرین »،  « عراق »، « قاره ی آفریقا » و ... کشانده است و علاوه بر به راه اندازی موج « فرهنگی » علیه دجال »، به واسطه ی پیشرفت های  علمی  در عرصه هایی همچون « ساخت و تولید ادوات نظامی و موشکی »، « فناوری صلح آمیز هسته ای »، « فناوری سلول های بنیادی » و ...، به لطف خدا می رود تا حلقه ی محاصره علیه « فراماسونری دجال » را تنگ تر نموده و  إن شاء الله  به زودی  و  در سایه ی پرچم موعود امم حضرت مهدی صاحب الزمان (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) و وزیر ایشان حضرت عیسی مسیح (علیه السلام)،  به  کمک  برادران  « لبنانی خود »  و  سایر  مسلمانان  آزاده، ضربه ی نهایی را بر پیکره ی « فراماسونری دجال » وارد نماید و برای همیشه بشریت را از شر این ام الفساد، نجات دهد.

البته مطالب فوق، تنها یک حدس و گمان و یا آرزوی صرف نیست؛ چرا که روایات آخرالزمانی نقل شده از معصومین (علیه السلام) نیز خبر از تصرف « بیت المقدس » در آخرالزمان و به دست یاران « ایرانی » حضرت مهدی (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) می دهند.

در مقاله ی « فراماسونری: دجال آخرالزمان » به صورت مفصل پیرامون آیات ابتدایی سوره ی  « اسراء »   سخن   گفته   شد   و   ذکر   گردید   که  مطابق   آیات  مذکور،  « بنی‌ اسرائیل » دو مرتبه، فتنه‌های بزرگی در جهان به راه می‌اندازند که در مرتبه ی دوم برای همیشه طومارشان در هم پیچیده می‌شود:

 

 

با توجّه به اینکه تعداد زیادی از محققان قائل به این امر هستند که اولین فتنه ی بزرگ «بنی‌ اسرائیل » سال‌ها قبل و قبل از تسلّط مسلمانان بر « اورشلیم (بیت المقدّس) » صورت گرفته است، کنکاش پیرامون فتنه ی دوم و آخر بنی‌اسرائیل که پایان داستان این قوم است، حائز اهمیت می باشد. تعداد زیادی از  محقّقان  معتقدند  که  فتنه ی  دوم « بنی‌اسرائیل »، از حدود 60 سال قبل و با تأسیس دولت نامشروع « اسرائیل » آغاز شده است و به همین دلیل باید کم کم  به  دنبال  یافتن  نشانه‌هایی  از  نابودکنندگان « بنی‌اسرائیل » باشیم.

روایات در این زمینه راهگشا بوده و به تفسیر آیات ابتدایی « سوره ی اسراء » یاری می‌رسانند. در آیات ابتدایی « سوره ی ‌اسراء » از نابودکنندگان « بنی‌اسرائیل » با عبارت « بعثنا علیکم اولی بأس شدید »  نام برده  شده  است. در « تفسیر عیّاشی » از امام باقر (علیه السلام) روایت شده که حضرت بعد از آنکه آیه ی شریفه ی « بعثنا علیکم عباداً لنا أولی بأس شدید» را قرائت نمود، فرمود:

« مراد از این آیه، حضرت قائم (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) و یاران اویند که نیرومند و با صلابتند. »

و از امام صادق (علیه السلام) روایت شده که وقتی آن حضرت، این آیه را قرائت فرمود، عرض کردیم: فدایت گردیم، آنها چه کسانی هستند؟

امام سه بار فرمودند: « به خدا سوگند اهل قم هستند. »

علاوه بر روایات امید بخش فوق، در روایتی دیگر چنین بیان شده است:

پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند:

« درفش‌های سیاه از خراسان بیرون آید که چیزی جلودارشان نیست، تا در ایلیاء (قدس) به اهتزاز درآیند. »

همانگونه که می دانیم، پرچم های سیاه « بنی عباس » مقصدشان « بیت المقدس » نبود و این پیشگویی رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در مورد آن ها صادق نیست؛ بلکه مقصود ایشان از پرچم های سیاه مذکور، پرچم « یاران خراسانی (ایرانی) » حضرت مهدی (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) در آخرالزمان است که به رهبری ایشان، « بیت المقدس » را از اشغال « بنی اسرائیل » آزاد می نمایند.

لازم به ذکر است که تعدادی از روایات نیز محل نابودی و  مرگ  « دجال »  را  دروازه ی « لد » در « بیت المقدس » ذکر کرده اند که این مسئله نیز با سایر روایاتی که مقصد پرچم های « ایرانی » یاور حضرت مهدی (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) و تنبیه کننده ی « بنی اسرائیل »  را « بیت المقدس » ذکر می نمایند، سازگار است و به نظر می رسد که « دجال » که خود از سوی « بنی اسرائیل » پرورش یافته است، در مجاورت قوم « بنی اسرائیل » و در ناحیه ی « فلسطین اشغالی » به دست حضرت مهدی (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) و یاران ایشان که عمدتاً « ایرانی » نیز می باشند، به قتل خواهد رسید.

بدین ترتیب همانگونه که ملاحظه فرمودید، برای « ایران اسلامی » در آخرالزمان، وظایف مهمی پیش بینی شده که یکی از مهمترین آن ها مبارزه با « دجال آخرالزمان (احتمالاً فراماسونری جهانی) » می باشد که این نبرد تا زمان  قیام  جهانی  حضرت مهدی موعود (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) ادامه می یابد و إن شاء الله به رهبری ایشان، « یاران مومن ایرانی حضرت مهدی (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف) »، قدس را فتح خواهند نمود و این وعده ای است که إن شاء الله به زودی محقق خواهد گردید.

بررسی چند سوال و شبهه

با  در  نظر  گرفتن  این  مسئله  که  بجز  « ایران »،   « حزب الله »  و    جبهه ی    مقاومت،   بقیه ی   کشورهای  دنیا   در   سیطره ی « فراماسونری دجال » قرار  گرفته اند و  رهبران « فراماسون » این کشورها را اداره می کنند، کشمکش های موجود بین این کشورهای ماسونی (همچون جنگ جهانی دوم، جنگ سرد و ...) را چگونه می توان توضیح داد؟

در مورد فراماسون ها باید به این نکته اشاره کرد که آن ها بر سر اهداف بزرگشان همچون  « نابودی  ادیان  الهی  و  توحیدی »،  « تشکیل حکومت جهانی شیطانی »، « نابودی  مظاهر  توحید »،  « پوچ کردن  ادیان  و  تنها  باقی گذاشتن  ظاهر  آن ها »، « سکولار نمودن کشورها » و از همه مهمتر « تشکیل حکومت جهانی شیطانی » به مرکزیت « اورشلیم (بیت المقدس) »، « تخریب مسجد الاقصی » و « ساخت معبد موهوم سلیمان » با یکدیگر اشتراک دارند، اما بر سر این امر که از چه طریقی باید این مهم حاصل شود و این که چه کشور یا شخصی باید رهبری این جریان را به دست گیرد، با هم اختلاف نظر دارند.

برای مثال، هم « آمریکا »، هم « چین » و هم « روسیه » و ... همگی بر سر حفاظت و حمایت از « اسرائیل » و بقای آن اشتراک نظر جدی دارند و علیه آن موضع نمی گیرند، اما بر سر اینکه کدام کشور باید رهبری جریان « فراماسونری دجال » را به دست گیرد، با یکدیگر جدال دارند و هر یک از آن ها می خواهد خود فرماندهی این « سیستم شیطانی » را عهده دار گردد.

البته  به فرض محال،  اگر  فراماسون ها  بتوانند  حکومت جهانی  مد  نظر  خود  را  در « اورشلیم (بیت المقدس) » تشکیل دهند، قطعاً  بعد  از  تشکیل  این  حکومت، درگیری های خونینی بین خودشان ایجاد خواهد شد  و  هر  گروهی  از  آن ها  اعم  از « جمجمه و استخوان (Skull & Bones) »، « Shriner »، « کمونیست ها »، « لژهای اسکاتلندی فراماسونری » و ... بر سر به دست گیری این حکومت شیطانی با یکدیگر جدال خواهند کرد. (البته إن شاء الله حکومت مد نظر آن ها تشکیل نخواهد شد.)

فراموش نکنیم که قبل از پیروزی « انقلاب اسلامی ایران » نیز گروه های مختلف ضد نظام شاهنشاهی اعم « مجاهدین خلق »، « گروهک نهضت آزادی » و ... نیز با جریان عظیم و راستین الهی و اسلامی مردم کشورمان به رهبری امام خمینی (رحمة الله علیه) همراه شدند، زیرا وجه اشتراک آنان با یکدیگر و با مردم مسلمان و انقلابی کشورمان و رهبر بزرگ آنان، مبارزه با نظام شاهنشاهی بود، اما بعد از پیروزی انقلاب و حذف نظام شاهنشاهی، آنان دیگر وجه اشتراکی با مردم و امام امت (رحمة الله علیه) نمی دیدند و به همین دلیل به شیطنت علیه نظام و جهت گیری علیه آن پرداختند. در مورد فراماسون ها نیز تنها اشتراک هدفشان، آن ها را در کنار یکدیگر نگه داشته است و پس از رسیدن به هدف مذکور، آن ها علیه یکدیگر خواهند شورید.

نکته ی دیگر این که در قرآن کریم  از  شیطان  با  عنوان  « دشمن آشکار »  انسان  یا « عدو مبین » نام برده شده است:

با این اوصاف، « فراماسون ها » که به جای « خداوند متعال »، « ولایت شیطان » را بر خود برگزیده اند و این « دشمن آشکار » انسان را خواسته یا ناخواسته،  عنوان رهبر خود قرار داده اند، از سمت همین « دشمن آشکار » نیز ضربه خورده و به جدال با یکدیگر و دشمنی گرفتار خواهند گردید.

همچنین نباید فراموش کرد که در بین مسلمانان و نیز شیعیان نیز که به خداوند متعال و مقدسات اسلامی ایمان دارند، باز هم در اثر کید شیطان و غفلت انسان ها، اختلافاتی وجود دارد که بعضاً تبعات ناگواری نیز داشته است، با این اوصاف « فراماسون ها » که به خداوند نیز معتقد نیستند، قطعاً بیشتر در معرض اختلاف و دشمنی با یکدیگر قرار دارند.

به هر حال متأسفانه چه بخواهیم و چه نخواهیم، دشمن ما از خود ما منسجم تر عمل کرده و علیرغم این که ما مسلمانان بر  سر  « حق »  مشترکیم  و  دشمن  ما  بر  سر « باطل » اشتراک  دارد،  باز هم  دشمن  ما  منسجم تر  عمل  می نماید.  حضرت علی (علیه السلام)  در  این  رابطه  در  « خطبه ی 27 نهج البلاغه »  به  یاران  خود  چنین فرموده اند:

« شما بر حق خود اتحاد ندارید، در حالی که دشمنان شما بر باطل خود اتفاق دارند و این مایه ی خون دل خوردن و اندوه و تاسف است. به خدا سوگند، اجتماع و اتحاد اهل باطل بر باطلشان و جدایی و اختلاف شما در کار حقتان دل ‏انسان را می‏میراند و اندوه و غم را پیش می‏آورد. »

إن شاء الله که به زودی و با همت و تلاش همه ی مسلمانان جهان و زیر سایه ی رهبری موعود امم حضرت مهدی (عجّل الله تعالی فرجه الشّریف)، دوران اتحاد مسلمانان و اضمحلال و پراکندگی « فراماسونری دجال » و اصحابش آغاز شده و طومار « دجال » و پیروانش در هم پیچیده خواهد شد.

برگرفته شده از:

www.apocalypse.ir

 




:: موضوعات مرتبط: فراماسونری و هم پیاله ها , ,
:: برچسب‌ها: ایران , جزیره , امید , فراماسونر , اسرائیل , دشمن , خون خوار , قاتل , جنایتکار , یهود , اسلام , دین , خدا , قرآن , محمد , پیامبر , قدس , امام خمینی , آزادی , پیروزی , مهدی , امام , نستله , حمایت از شیطان ,
:: بازدید از این مطلب : 725
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 29 / 8 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: