گوساله ای پنج پا برای تسریع ظهور
نوشته شده توسط : داش حسین

 

علت اینکه صهیونیستها تا کنون مسجد را تخریب نکرده اند عوامل سیاسی و شرایط فعلی سیاسی داخلی اسرائیل نیست چه آنها از تخریب مسجد الاقصی ترسی ندارند بلکه این موضوع به دلایل اعتقادی و دینی آنها بر می گردد.

صهیونیستها معتقدند آنها هنوز برای ساخت "هیکل" ( معبد سوم سلیمان) به طهارت و نرسیده اند و منتظر ظهور ( تولد )گوساله سرخ موی و سوزاندن آن و تطهیر کردن خود و مکان مسجدالاقصی ( محل بنای هیکل سوم) با خاکستر آن گوساله هستند!

صهیونیستها در وضعیت آمادگی کامل برای تخریب مسجد الاقصی و بنای کنیسه می باشند و یک کارخانه بزرگ در نزدیکی شهر " عرا" در صحرای نقب ، سنگهای مخصوص کنیسه را به همراه لباسهای خاخامهای یهودی و ادوات لازم برای بنای این کنیسه را تولید و آماده کرده اند.

در جدید ترین اقدام ، مراکز تحقیقاتی که در تلاشند گوساله ی خاص عصر ظهور منجی یهود را تولید کنند و سریعتر از آنچه خدا گفته ظهور خیالی خویش را بسازند و به خورد مردم دهند گوساله ای تولید کرده اند با پنج پا . به محض تولد این گوساله که محصول تغییرات ژنتیکی زیاد می باشد جسد آن برای خاخام ها ارسال شد تا تحقیقات دینی و متون آماده شده در مورد آن مورد ارزیابی قرار گیرد تا شاید بتوان از آن در تحریک یهودی های افراطی و نزدیک تر نمودن ظهور منجی پوشالی و خیالی و دست ساز صهیونیستها تسریع گردد .
از آنجایی که این موضوع در حین حمل و تولد لو رفت موضوع بصورت محرمانه و کاملا عمومی در غالب تولد گوساله ای نادر در محافل عبری مطرح گردید .
طبق سخنان خاخام های ارشد کنیسه های تعیین کننده موضوع ظهور منجی برای یهود ، عدم ظهور گوساله سرخ موی مانع اصلي تخریب مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها می باشدو تا ظهور این گوساله باید یهود صبر کرده و آماده باشد

برگرفته شده از:

 

الف




:: موضوعات مرتبط: فراماسونری و هم پیاله ها , ,
:: برچسب‌ها: گوساله ای پنج پا برای تسریع ظهور , ظهور , فلسطین , سرزمینهای اشغالی , صهیونیسم , صهیون , گوساله , یهود , منجی , معبد , سلیان , مسجدالاقصی , هیکل , معبد هیکل , دروغ ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : 2 / 10 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: